Tiešsaistes seminārs Perioperatīvā aprūpe oftalmoloģijā 2021.gada 23.aprīlī

Ielūdzam Jūs piedalīties Santen Oy pārstāvniecības sadarbībā ar Latvijas acu ārstu asociāciju rīkotajā tiešsaistes seminārā – Perioperatīvā aprūpe oftalmoloģijā, 2021.gada 23.aprīlī plkst. 16:00.

Semināra programma:

1. Semināra atklāšana, Prof. Guna Laganovska, PSKUS Oftalmoloģijas klīnika 10 min
  2. Perioperatīva antitrombotiskā terapija oftalmoloģijā, Doc. Kārlis Trušinskis, PSKUS 45 min
  3. Infekcijas riski perioperatīvās aprūpes etapā oftalmoloģijas pacientiem, Dr. Māris Liepiņš, RAKUS 45 min
  4. Apaļā galda diskusija: Perioperatīvā antibakteriālā un pretiekaisuma terapija, 30 min
  5. Aktuālie pētījumi pēcoperācijas pacientu aprūpē, Dr.Gunta Blezūra-Ūdre, LAAC 45 min
  6. Jaunākās iespējas pēcoperācijas infekciju un iekaisuma profilaksei un ārstēšanai oftalmoloģijā
  7. Dr. Boriss Birmans, Santen Oy pārstāvniecība 10 min
  8. Kataraktas ķirurģija īpašos gadījumos, Prof. Guna Laganovska 45 min
  9. Semināra noslēgums, Prof. Guna Laganovska 10 min

Aicinām reģistrēties dalībai tiešsaistes seminārā līdz 22.04.2021., izmantojot saiti: https://www.stasti.lv/santen/

Sēde būs interaktīva. Dalībniekiem būs iespēja aktīvi līdzdarboties, uzdodot lektoriem jautājumus un piedaloties diskusijās.

Dalības maksa netiks piemērota.

Par dalību seminārā tiks piešķirti 4.0 tālākizglītības punkti (LĀB Sertifikācijas padomes dokuments Nr. TIP2021/165) ar nosacījumu, ka dalībnieks ir piereģistrējies ar visiem dalībai nepieciešamajiem datiem (ieskaitot pasta adresi), piedalījies visu tiešsaistes semināra laiku un atbildējis uz anketas jautājumiem pēc semināra. Santen Oy pārstāvniecība apņemas nosūtīt sertifikātus par dalību tiešsaistes seminārā uz reģistrācijas laikā norādīto pasta adresi.